Digitális alkalmazások megjelenése első osztályban

Medvematek, Matific

Szerzők

  • Árkosi Brigitta Pittner Dénes Általános Iskola és Alapfokú Alapfokú Művészeti Iskola

DOI:

https://doi.org/10.56665/PADIPE.2023.2.3

Kulcsszavak:

digitális világ, matematika, Medve matek, Matific

Absztrakt

Alsó tagozati matematika alapvető matematikai koncepciókat tanít, mint például az összeadás, kivonás, szorzás és osztás. Az interneten számos digitális oktatóanyag található, amelyek segítenek az első osztályosoknak megérteni az alapvető matematikai koncepciókat. Ezek az anyagok gyakran interaktívak, ami segít a diákoknak jobban megérteni, begyakorolni az órán tanultakat. A digitális eszközök, mint például a tablet, okostelefon és a számítógép, lehetővé teszik a diákok számára, hogy saját tempójukban tanuljanak. Ezen eszközök segítségével a diákok gyakorolhatnak, teszteket végezhetnek, és visszajelzést kaphatnak a teljesítményükről. Ezek a módszerek mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a diákok jobban megértsék és élvezzék a matematikát. Azonban fontos, hogy a digitális tanulás mellett mindig kiegyensúlyozzuk a hagyományos tanulási módszerek kiegészítőjeként jelenik meg. Ebben a publikációban két olyan digitális alapon működő rendszert szeretnék bemutatni, amely nagyban hozzájárulhat a matematika órák színesebbé tételhez.

Hivatkozások

Dallman Kristóf: Digitális oktatás – Tapasztalatok és perspektívák, Digitális pedagógiai módszertani ajánlások gyűjteménye

Prievara Tibor – Lénárd András – Katona Nóra (2020): Digitális pedagógia a közoktatásban Oktatás 2030. Eger, Eszterházy Károly Egyetem

https://www.matific.com/hu/hu/home/

https://medvematek.hu/

https://medvematek.hu/data/2024/versenykiiras_medve_2024_tavasz.pdf

##submission.downloads##

Megjelent

2024-04-15

Folyóirat szám

Rovat

Jó gyakorlat