Digitális alkalmazások megjelenése első osztályban
Medvematek, Matific
DOI:
https://doi.org/10.56665/PADIPE.2023.2.3Kulcsszavak:
digitális világ, matematika, Medve matek, MatificAbsztrakt
Alsó tagozati matematika alapvető matematikai koncepciókat tanít, mint például az összeadás, kivonás, szorzás és osztás. Az interneten számos digitális oktatóanyag található, amelyek segítenek az első osztályosoknak megérteni az alapvető matematikai koncepciókat. Ezek az anyagok gyakran interaktívak, ami segít a diákoknak jobban megérteni, begyakorolni az órán tanultakat. A digitális eszközök, mint például a tablet, okostelefon és a számítógép, lehetővé teszik a diákok számára, hogy saját tempójukban tanuljanak. Ezen eszközök segítségével a diákok gyakorolhatnak, teszteket végezhetnek, és visszajelzést kaphatnak a teljesítményükről. Ezek a módszerek mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a diákok jobban megértsék és élvezzék a matematikát. Azonban fontos, hogy a digitális tanulás mellett mindig kiegyensúlyozzuk a hagyományos tanulási módszerek kiegészítőjeként jelenik meg. Ebben a publikációban két olyan digitális alapon működő rendszert szeretnék bemutatni, amely nagyban hozzájárulhat a matematika órák színesebbé tételhez.
Hivatkozások
Dallman Kristóf: Digitális oktatás – Tapasztalatok és perspektívák, Digitális pedagógiai módszertani ajánlások gyűjteménye
Prievara Tibor – Lénárd András – Katona Nóra (2020): Digitális pedagógia a közoktatásban Oktatás 2030. Eger, Eszterházy Károly Egyetem
https://www.matific.com/hu/hu/home/
https://medvematek.hu/data/2024/versenykiiras_medve_2024_tavasz.pdf