Digitális Témahét (M)ai világunk
Mai világunk – AI világunk
DOI:
https://doi.org/10.56665/PADIPE.2024.1-2.7Kulcsszavak:
Digitális Témahét, Fenntarthatósági Témahét, jógyakorlat, padlórobotokAbsztrakt
A Rábapatonai Petőfi Sándor Általános Iskola pedagógusai és tanulói kilencedik alkalommal csatlakozott a Digitális Témahéthez. A projekt célja a környezeti nevelés és a környezettudatosság erősítése volt, különböző korosztályok számára kidolgozott tevékenységekkel. Az 1-2. osztályosok Hany Istók legendájával ismerkedtek meg, míg a 3-4. osztályosok újrahasznosított anyagokból padlórobotpályát építettek. Az 5-6. osztályosok a mesterséges intelligencia szerepét vizsgálták a biodiverzitás megőrzésében, a 7-8. osztályosok pedig a fenntartható horgászat és a védett halak témakörével foglalkoztak. A projekt során a digitális és szociális kompetenciák, a kreativitás és a kritikai gondolkodás fejlesztésére helyeztük a hangsúlyt. A jógyakorlat bemutatásának célja, hogy megmutassuk, hogyan lehet egy egész intézményen átívelő témahetet végrehajtani.
Hivatkozások
Benedek Judit et al (2022). Projektpedagógia digitális eszközökkel. Budapest, Magyarország: Digitális Jólét Nonprofit Kft. Url: https://www.calameo.com/read/00488995432127b35fcba Utolsó hozzáférés: 2024. 08. 15.