Hátránnyal élő tanulók segítése digitális tartalmakkal, 3D tervezés az oktatásban

Szerzők

  • Györe Géza Pannon Egyetem HTK Neveléstudományi Intézet

Absztrakt

A harmadik évfolyamunk utolsó, 4. számát tartja kezében az Olvasó. A lapszám első két írása
a hátránnyal élő tanulók oktatásáról szól. Ezt követi A 3D tervezés lehetőségei és jelentősége az
oktatásban című írás.  A Recenzió rovatban a Robotika, kódolás,
digitalizáció kis- gyermekkorban című kötetéről olvashatunk értő elemzést. A Szemlében az Informatikai Oktatási Konferenciáról tájékozódhatunk.
Az elkészült lapszámhoz tartalmas olvasást kívánunk!

Letöltések

Megjelent

2024-11-11

Folyóirat szám

Rovat

A főszerkesztő rovata

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>