Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei
- Bognár Amália, A generatív mesterséges intelligencia promptolása, egy új képesség fejlesztése az oktatásban , Pannon Digitális Pedagógia (E-Tanulás – Távoktatás – Oktatás-informatika) : Évf. 3 szám 2 (2023)
- Bognár Amália, A digitális eszközök oktatásban betöltött szerepének rendszerezése: Tóth-Mózer Szilvia – Misley Helga (2019): Digitális eszközök integrálása az oktatásba. Jó gyakorlatokkal, tantárgyi példákkal, modern eszközlistával. Budapest, Eötvös Loránd Tudományegyetem , Pannon Digitális Pedagógia (E-Tanulás – Távoktatás – Oktatás-informatika) : Évf. 3 szám 2 (2023)
- Bognár Amália, Recenzió a „Digitális pedagógia a közoktatásban” című kötetről , Pannon Digitális Pedagógia (E-Tanulás – Távoktatás – Oktatás-informatika) : Évf. 3 szám 1 (2023)
- Bognár Amália, Oktatás - Informatika - Pedagógia 2024 Konferencia , Pannon Digitális Pedagógia (E-Tanulás – Távoktatás – Oktatás-informatika) : Évf. 3 szám 3 (2023)
- Kubinger-Pillmann Judit, Bognár Amália, Pedagógusképzés Napja a Pannon Egyetemen , Pannon Digitális Pedagógia (E-Tanulás – Távoktatás – Oktatás-informatika) : Évf. 3 szám 3 (2023)
- Bognár Amália, Villámkérdések a Digitális Témahét nagyköveteihez , Pannon Digitális Pedagógia (E-Tanulás – Távoktatás – Oktatás-informatika) : Évf. 4 szám 1-2 (2024)
- Bognár Amália, Felsőoktatás-pedagógiai oktatásfejlesztés Magyarországon: Dringó-Horváth Ida (2024): Oktatásfejlesztési innováció és hálózatépítés a magyarországi felsőoktatásban: Trendek, irányadó eredmények, adaptálható jógyakorlatok. Budapest, L'Harmattan KiadóDOI: https://doi.org/10.56037/978-963-646-188-1 , Pannon Digitális Pedagógia (E-Tanulás – Távoktatás – Oktatás-informatika) : Évf. 4 szám 3 (2024)