Hátránnyal élő tanulók segítése digitális tartalmakkal, 3D tervezés az oktatásban

Authors

  • Géza Györe Pannon University, Faculty of Humanities, Institute of Education , Pannon Egyetem HTK Neveléstudományi Intézet

Abstract

A harmadik évfolyamunk utolsó, 4. számát tartja kezében az Olvasó. A lapszám első két írása
a hátránnyal élő tanulók oktatásáról szól. Ezt követi A 3D tervezés lehetőségei és jelentősége az
oktatásban című írás.  A Recenzió rovatban a Robotika, kódolás,
digitalizáció kis- gyermekkorban című kötetéről olvashatunk értő elemzést. A Szemlében az Informatikai Oktatási Konferenciáról tájékozódhatunk.
Az elkészült lapszámhoz tartalmas olvasást kívánunk!

Published

2024-11-11

Issue

Section

A főszerkesztő rovata

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>