Most read articles by the same author(s)
- Amália Bognár, Instruction in generative artificial intelligence, a new skill for education , Pannon Digitális Pedagógia (E-Tanulás – Távoktatás – Oktatás-informatika) : Vol. 3 No. 2 (2023)
- Amália Bognár, A digitális eszközök oktatásban betöltött szerepének rendszerezése: Tóth-Mózer Szilvia – Misley Helga (2019): Digitális eszközök integrálása az oktatásba. Jó gyakorlatokkal, tantárgyi példákkal, modern eszközlistával. Budapest, Eötvös Loránd Tudományegyetem , Pannon Digitális Pedagógia (E-Tanulás – Távoktatás – Oktatás-informatika) : Vol. 3 No. 2 (2023)
- Amália Bognár, Review of "Digital pedagogy in public education" book , Pannon Digitális Pedagógia (E-Tanulás – Távoktatás – Oktatás-informatika) : Vol. 3 No. 1 (2023)
- Amália Bognár, Oktatás - Informatika - Pedagógia 2024 Konferencia , Pannon Digitális Pedagógia (E-Tanulás – Távoktatás – Oktatás-informatika) : Vol. 3 No. 3 (2023)
- Judit Kubinger-Pillmann, Amália Bognár, Pedagógusképzés Napja a Pannon Egyetemen , Pannon Digitális Pedagógia (E-Tanulás – Távoktatás – Oktatás-informatika) : Vol. 3 No. 3 (2023)
- Amália Bognár, Villámkérdések a Digitális Témahét nagyköveteihez , Pannon Digitális Pedagógia (E-Tanulás – Távoktatás – Oktatás-informatika) : Vol. 4 No. 1-2 (2024)
- Amália Bognár, Felsőoktatás-pedagógiai oktatásfejlesztés Magyarországon: Dringó-Horváth Ida (2024): Oktatásfejlesztési innováció és hálózatépítés a magyarországi felsőoktatásban: Trendek, irányadó eredmények, adaptálható jógyakorlatok. Budapest, L'Harmattan KiadóDOI: https://doi.org/10.56037/978-963-646-188-1 , Pannon Digitális Pedagógia (E-Tanulás – Távoktatás – Oktatás-informatika) : Vol. 4 No. 3 (2024)