Információk

A Pannon Digitális Pedagógia online tudományos lektorált folyóirat célja, hogy átfogóan és rendszeresen tudósítson a hazai digitális oktatásról és a hozzá kapcsolódó tudományos és kutató munkáról. A folyóirat multidiszciplináris szemléletet képvisel, hiszen a neveléstudomány számos szállal kapcsolódik más tudományterületekhez. A folyóirat hármas alcíme is arra mutat, hogy lehetőséget szeretnénk adni arra, hogy a közölt írásművek az e-tanulás, a távoktatás és az oktatás-informatika irányvonalán is elhelyezkedhessenek, ezáltal a folyóirat hármas pilléren állhasson. A folyóirat hidat kíván képezni a felsőoktatás, a közoktatás és a vállalkozások között. A híd jelentheti a tudományos megszólalás lehetőségét kutatóknak, doktoranduszoknak, felsőoktatásban oktatóknak, miközben bemutatkozási lehetőséget adhat a közoktatás résztvevői számára és a piaci alapon működő vállalkozásoknak, akik kutatási eredményeiket, tanítási munkájukat, ötleteiket szeretnék írásos formában közzétenni, mások számára értékes példaként megosztani, így aktív részeseivé válni az innovatív folyamatoknak. Mindezen törekvések alapozzák meg, hogy a Pannon Egyetemen egy élő, évente négyszer megjelenő, széles olvasóközönséget kiszolgáló online folyóirat működjön, ami országos szinten is fontos szegmense lesz a digitális pedagógia és az oktatás-informatika tanulmányozásának.

Közlési feltételek szerzőknek

Aktuális szám

Évf. 3 szám 2 (2023)
Az összes folyóiratszám megtekintése